هتل های 2 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 2 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است .این هتل دو ستاره تاپ با داشتن اتاقهای بسیار شیک وآرامش بخش کافی شاپ ،رستوران ،لمکده ،آماده پذیرای ازمهمانان و مسافران تور مشهد میباشد . هتل المپیا یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل سهند دارای امکاناتی نظیر : لابی ،صندوق امانات ،آسانسور ،لاندری ،نمازخانه ،چایخانه سنتی ،نمازخانه ،کافی شاپ ،ماهواره ،چایخانه در بام هتل،اینترنت در لابی ،گشت درون و برون شهری ،چایخانه در بام هتل ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری 

هتل المپیا

هتل المپیا

 

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. همچنین اين هتل مشهد مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های مشهد است اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل المپیا مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: